oda schreef:nou Yvon dan kunnen wij elkaar de hand geven.
Zelf heb ik er ook geen goed woord voor over.
Na twintig jaar mag nee dat zeg ik verkeerd moet je weer aan het werk.
Sturen ze je naar een reintegratiebureau Agens, deze mensen hebben me getest op wat ik verstandelijk allemaal zou moeten kunnen maar er ook iets mee doen nee. Steeds naar het uwv gebeld want het kost aardig wat voor het uwv maar nee geef niks hoor het hoort erbij zeggen ze dan komt allemaal goed niet dus want ze zijn voor het gemak vergeten dat ik al twintig jaar niet gewerkt hebt omdat ik het niet kan.
Maar goed het uwv betaald nu al meer dan twee jaar geld aan Agens voor niets doen.
Bah kan hier zo boos om worden
hai oda,
agens daar heb ik ook bij gezeten! voor dat ik mijn infarct kreeg. ik had mezelf aangemeld. ik zat op dat moment al in de wao voor mijn migraine. ik had al verschillende keren aangegeven dat ik weer wilde gaan werken bij de arts van de wao maar ik mocht niet. ze hadden mij voor 80/100% afgekeurd. ik bleef zeggen dat ik best nog wel een aantal uren in de week kon werken maar geen volledige werkweek van 40 uur.
dus ik mezelf aangemeld bij agens.na een week of 2 kreeg ik bericht dat ik mee mocht doen aan het reintergratie-project bij agens. weer een week later kreeg kreeg ik een brief voor een herkeuring. moest ik weer 40 uur in de week gaan werken van hun. ik ben in hoger beroep gegaan(duurd ook ruim 1 jaar) uit eindelijk verloren. maar het was toch al te laat in de tussen tijd kreeg ik dat infarct.ik had zelf heel leuk werk gevonden in de horeca. thema avonden. ik was gastvrouw en speelde allerlei typetjes. voor mij het geschikte werk,kon mijn tijd zelf voor een groot deel indelen,kon ff rusten tussen door,was altijd in het half donker, helemaal goed voor mij.
op 18 maart 2005 had ikeen verpleegsters avond staan. ik was op mijn werk toen ik mezelf al niet goed voelde.ik sprak al wat moeilijker ,zingen ging al helemaal niet meer. een voor een vielen mijn funties uit.allelmaal artsen en verpleegsters in de zaal. ik zat achter , een dokter uit de zaal gehaald die dacht dat het gespeeld was.
ik kan niet meer verder vertellen is te moeilijk
groetjes yvon