Vriendenclub jongeren met NAH Noord Nederland

We organiseren dagjes uit, wil je meedoen en of wat melden wat dat betreft dat alles kan in dit gedeelte van het forum, vragen mededelingen opmerkingen enz.. alles kun je hier over dat onderwerp posten.
Deze afdeling is tijdelijk alleen voor leden toegankelijk!

Moderators: Moderators, Informatie verzorgers

Vriendenclub jongeren met NAH Noord Nederland

Ongelezen berichtdoor Angeline van der Aa » za mei 08, 2010 2:19 pm

Hallo,
Onze zoon Bob is 16 jaar. Hij heeft NAH na een ongeval op 12-jarige leeftijd en is nu ook rolstoel gebonden. Wij wonen erg landelijk en voor Bob, alleen met zijn ouders, is dat heel saai. Wij zijn al lang aan het zoeken naar leuke vrije tijds besteding en/of vakantie mogelijkheden. Meestal komt je dan toch bij de groep verstandelijk en meervoudig gehandicapten en dat wil Bob zeker niet. Zijn oude vrienden gaan veel sneller in hun leven waardoor Bob erg eenzaam wordt. We zoeken een mogelijkheid voor hem om contacten te maken, tot nu toe zonder resultaat.
Als wij niets kunnen vinden, zijn er misschien nog meer jongeren en hun ouders die zoekende zijn. Daarom deze oproep, als we met een clubje af en toe leuke dingen kunnen organiseren waardoor de deelnemers elkaar beter leren kennen kunnen daar misschien leuke vriendschappen uit voortkomen. Lijkt je dit iets, neem dan contact op, misschien kunnen we samen iets tot stand brengen.
Angeline van der Aa

Re: Vriendenclub jongeren met NAH Noord Nederland

Ongelezen berichtdoor mieke » di mei 11, 2010 9:33 pm

welkom bij ons hier,het is een schitterend voorstel en initiatief,hopelijk krijg je veel respons,het zou jammer zijn mocht dit niet zo zijn.In de steden heb je bezigheden op alles gebieden,en evenementen.sterkte voor jullie,en je sta er heus niet alleen voor :)
mieke

Ongelezen berichtdoor Guus » do jun 17, 2010 6:12 pm

Beste Angeline,

Ik vind zulke iniatieven altijd goed en ik wl daar best bij ondersteunen.
Wellicht als er een site voor moet komen of iets dergelijks kan ik daarbij helpen.
En oproepen voor vriendeclubjes mogen altijd hier gepost worden. veel succes met het gebeuren en ik hoop dat het leuk gaat worden voor jullie :D
Ik en nah.... maatjes voor het leven..
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor olga » za jul 31, 2010 10:54 pm

hier op de site kun je ook links vinden voor vakantie mogelijkheden. neus er maar eens doorheen.
sterkte
olga

Keer terug naar Dagje uit?