Wat heb jij gedaan of ga je doen?

De babbelbox hier kunt u over alles praten waar op het forum verder geen onderwerp voor is.

Moderator: Moderators

Re: Wat heb jij gedaan of ga je doen?

Ongelezen berichtdoor Guus » wo jan 27, 2010 4:37 pm

Nou ik ben nu overuren aan het draaien om alles weer op de rit te krijgen er zat ook nog eens een harde schijf crasch achteraan...
Waar ik alles "even"op geparkeerd had om windows opnieuw te installeren...
Dus ik was alles kwijt van de recente instellingen enzo ..
Gelukkig hebben ze in een computerzaak in ede een speciaal programma waar ze dat soort problemen meestal mee kunnen verhelpen en sinds gisteren heb ik eindelijk alles wer trug :D Nou ja bijna maar de rest komt wel..
Ik en nah.... maatjes voor het leven..
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor hetty » wo jan 27, 2010 6:52 pm

fijn voor je Guus!!
hetty

Ongelezen berichtdoor Guus » ma feb 01, 2010 8:59 pm

JA idd het kan behoorlijk frusterend zijn ;)
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor hetty » di feb 02, 2010 4:01 pm

moest vanmorgen al vroeg naatr de huisarts, die een flinke ontsteking in mijn schouder heeft losgesneden, en wat er toen uitkwam, bah, daarna bij een vriendin koffie gedronken, daarna kwam mijn begeleidster, die nu weg is, heb de kachel heerlijk branden, en ga zo heerlijk slapen op de bank, doeg!
hetty

Ongelezen berichtdoor Guus » vr feb 05, 2010 5:53 pm

Jakkie bah hetty ;)
zal wel fiks zeer gedaan hebben?

Ik ga het lekker rustig aan doen dit weekend... dat weet ik wel lekker filpje kijken enzo :P
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor hetty » vr feb 05, 2010 8:19 pm

nee Guus, het deed niet zeer, eerst een verdovingsspuit gehad in de ontsteking, vandaag moest ik naar het pre-operatiefbureau in Zwolle, want binnenkort moet ik weer geopereerd, en 3 maanden daarna nog een keer, daarna even koffiegedronken, en toen moest ik naar de fisio, vanmiddag was mijn hulp er weer, en nu gaan we naar een verjaardag, iedereen een goed weekend, dag
hetty

Ongelezen berichtdoor Guus » do feb 11, 2010 9:23 pm

Gellukig Hetty ;)
dat het niet zeer deed.
Ik dacht dat ik druk was maar jij kan er ook wat van :P
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor hetty » do feb 11, 2010 9:58 pm

vandaag naar het activiteitencentrum geweest, vanmorgen had ik computer, vanmiddag had ik mozaiken, dat is echt een
leuke activiteit, we maken echt leuke dingen, nu heb ik weekend, morgen naar de fisio, boodschappen doen, kofiedrinken bij,,,
morgenmiddag komt mijn alphahulp, is altijd erg fijn als je huis weer schoon is!!!!!!!!

groetjess hetty :D
hetty

Ongelezen berichtdoor olga » ma feb 22, 2010 10:33 pm

de afgelopen dagen had ik het weer eens druk. nu is het hier schoolvakantie voor een week. vandaag lekker met de kinderen wezen zwemmen en me dochter ging vandaag bij haar ene v riendin slapen, morgen bij haar andere en woensdag tot zondag bij haar vader. zelf ben ik veel bij me vriendin kofffie drinken. woensdag avond komen mijn vriendinnen en maken we er een gezellige avond van :D
olga

Ongelezen berichtdoor hetty » ma feb 22, 2010 11:33 pm

vandaag een drukke dag gehad, vanmorgen heb ik fitness gehad, vanmiddag hebben we een bloemstukje gemaakt, toen ben ik met dochterlief naar de bibliotheek geweest- zij rijd auto, de regen viel met bakken uit de lucht, daarna eten koken, daarna gedoucht, en nu doe ik niks meer, morgen heb ik een vrije dag, de regen valt toch met bakken uit de lucht, kan ik mooi de zolder eens opruimen :D
hetty

Ongelezen berichtdoor brainstorm » do feb 25, 2010 10:28 pm

vandaag heb ik gewerkt, van 9.00- 14.30 uur. Thuis even een poosje op de bank gelegen, even bijkomen en van 17.00 tot 18.00 uur wezen fitnessen.
Morgen ben ik vrij, morgenochtend eerst even lekker uitslapen, dan nog even wat boodschappen doen. Morgenavond hebben we een gezellige avond me de collega's van mijn werk. We sparen elk een bepaald bedrag in de maand en één keer per jaar, gaan we daarvan als kantinepersoneel en het personeel van de afdeling schoonmaak iets leuks doen. Morgenavond gaan we een kegel-BBQ avond. En we hebben tegelijkertijd een afscheid van onze leidinggevende, die door een andere verdeling in de organisatie van onze WSW-bedrijf, niet meer onze leidinggevende zal zijn.
Dat wordt iemand anders, wat ik eigenlijk wel vervelend vind, want onze huidige leidinggevende kent mijn situatie nu aardig goed en merk toch, dat hij nu op een andere (positieve) manier tegen mij aankijkt. Hij weet nu, dat ik al die jaren naar vermogen heb gepresteerd en dat ik bezig ben om mijn leven in balans te krijgen en dat die zoektocht samengaat met ups en downs. Dus er zijn goede periodes, maar de minder goede periode kan ook zo weer de kop op steken. Ik heb hem wel in een mail uitgelegd, hoe het bij mij werkt en hoop, dat dit goed tot hem is doorgedrongen.
Maar ondanks de negatieve ervaringen, die een tijd lang heb ervaren, zijn er ook nog wel leuke momenten en kunnen we ook met elkaar lachen.
Ik doe daar dus gewoon aan mee en laat mij mijn plezier niet bederven door een persoon, die blijkbaar moeite heeft te accepteren, dat ik een wat andere gebruiksaanwijzing heb, dan dat zij van mij verwacht. Hoewel ik best een gevoelig persoon ben en mij dingen misschien wel wat teveel aantrek, probeer ik maar in gedachten te houden, dat het een probleem is van die persoon zelf. Maar het is voor mij ook een proces om zo te kunnen denken, want ik ben altijd zo gewend geweest om voor mijzelf te vechten, dat patroon doorbreek je niet van de één op de andere dag. Toch denk ik, dat ik zeker op de goede weg ben en zal vanzelf wel een keer merken, wanneer ik weer zo'n ontwikkelingssprong heb gemaakt.
Mijn zelfvertrouwen, maar ook het vertrouwen in de mensen om mij heen, is door de vele negatieve ervaringen wel beschadigd en ook daar moet ik weer in groeien. Het is niet zo, dat ik zou denken, dat ik niks kan, want dat is beslist niet zo. Ik weet dat ik best nog veel kan met de juiste middelen en de juiste voorwaarden, maar je bent daarin ook afhankelijk van de mensen om je heen. Als die je niet geloven en van mening zijn, dat dat niet past in de omstandigheden en je dus denken, jou die middelen en voorwaarden niet te kunnen geven, dan blijf je wel steken in je vooruitgang en dat vind ik wel eens zuur. Maar daar zal ik wellicht niet de enige in zijn!
Mensen vinden het vervelend, als ze iets vaak moeten herhalen (kan ik mij (gezien mijn kinderen ook wel iets bij voorstellen, want ik wordt er ook wel eens chagerijnig van, al ik tig keer moet herhalen, dat onze jongste zoon zijn jas op de kapstok moet hangen, grrrrrr!), maar ja, het is nu eenmaal niet anders wat ons betreft. Als je dingen niet zo snel begrijpt en/of moeilijk kunt onthouden, wat je moet doen en hoe je iets moet doen, moet dat, helaas, wel vaak herhaalt worden, of uitgebreider uitgelegd worden, of ze het nu leuk vinden of niet. Wij hebben immers ook niet om onze omstandigheden gevraagd.
Dus ga ik morgenavond maar lekker meedoen en er een gezellig feestje van maken.
brainstorm

Ongelezen berichtdoor hetty » do aug 12, 2010 10:33 am

vandaag ben ik thuis lekker bezig geweest, bed verschoond, wasmachine aangezet, en nu zit ik op het activiteitencentrum en heb ik computeractiviteit, het is buiten een stralende dag, vanmiddag moet ik naar de longarts, en daarna gaan we lekker shoppen in Zwolle, vanavond weer rustig aan doen, groetjes hetty :D :D :D
hetty

Ongelezen berichtdoor olga » do aug 12, 2010 11:25 am

ik ben nu ff achter de computer, hier regent het pijpestelen. mijn begeleidster is net geweest.
olga

Ongelezen berichtdoor Guus » do aug 12, 2010 12:57 pm

Hier ist nog lekker :D
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor olga » do aug 12, 2010 1:34 pm

hyet regent niet meer maar tis niet echt heerlijk weer, maar ja..........hier is de vakantie ook bijna voorbij, maandag beginnen de scholen weer
olga

Ongelezen berichtdoor Guus » do aug 12, 2010 1:39 pm

Ja rust weer in huis :P
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor MonaLisa » ma jul 23, 2012 8:12 am

In de zon zitten, liggen, of staan. In iedergeval proberen te ontspannen! 8) Want ik maak me nu al druk over wat er nog moet komen gaan... :shock:
Wat je vandaag niet hebt gedaan, kan je morgen altijd nog doen.
MonaLisa

Ongelezen berichtdoor Guus » vr jul 27, 2012 5:21 pm

Me eigen rot zweten net als de afgelopen dagen :P
En verder niet veel dat weet ik wel...
Beetje boodschappen doen in het weekend.. en morgenavond radio maken op het dooie gemakje..
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor hetty » vr jul 27, 2012 8:20 pm

vandaag heerlijk gezwommen in het zwembad, ligt 3 minuten van ons huis vandaan, als je s,morgens om 9.00 gaat kun je nog zwemmen, s,middags kun je over de koppen lopen, verder lekker geluierd in de zon, bij een kennis koffie gedronken, de glazenwassers zijn vanmorgen geweest, mijn hulp ook, net met manlief weggeweest, nu fijn thuis

groet hettie, iedereen een goed weekend
hetty

Ongelezen berichtdoor Guus » vr jul 27, 2012 8:53 pm

Nou ik heb gewerkt maar het is haast niette doen met die hitte... ik heb meelij met die mensen die bijvoorbeeld op een dak moeten werken
Guus
Administrator
Administrator

VorigeVolgende

Keer terug naar Babbelbox