Registratie is uitgeschakeld!

Alles over CVS in Belgie kun je hier kwijt

Moderators: Moderators, Informatie verzorgers

Registratie is uitgeschakeld!

Ongelezen berichtdoor Guus » do feb 20, 2014 5:06 pm

UPDATE~!~~
Per vandaag heb ik besloten om de meeste services uit te schakelen op de site.
Ik heb er de puf en tijd niet meer voor...
Ik laat de site in ieder geval nog staan tot einde jaar...
Ik moet ook alles zelf betalen en aangezien de regering alle prijzen op schroeft moet ik keuzes maken...
Ik hoop dus dat iemand hem over wil nemen het zou zonde zijn als het verdwijnt...

Met vriendelijke groeten,

Guus

De mogelijkheid om te registreren is uitgeschakeld.
Dit omdat er een grote hoeveelheid spammers zich aanmelden en het voor mij geen doen is om dat nog langer in de gaten te houden.
Ondanks vele verzoeken van mijn kant is er geen serieuze hulp aangeboden dus het zij zo...
De huidige leden kunnen gewoon blijven posten en wilt u toch op het forum stuur dan een mail dan meld ik u aan.
Wellicht word in de nabije toekomst de site gedeeltelijk opgeheven omdat er nu zoveel gaat veranderen in nah land dat de informatie te achterhaald word en dus geen voortbestaans recht in de huidige vorm meer heeft.
Het zal mij aan het hart gaan omdat we de eerste site waren die in "normale" taal over nah berichten zodat iedereen het kan begrijpen.
Maar om alles alleen te gaan doen en weer uit te zoeken heb ik geen tijd en zin meer in.
De nah pas word ook aangepast en versimpeld maar blijft wel bestaan.
Inmiddels ben ik druk met mijn hobby's en werk en omdat hulp uitblijft ontbreekt mij de motivatie om zo door te gaan.
Dus de belangrijke dingen blijven wel maar er zal het een en ander veranderen.
Wanneer het gaat gebeuren kan ik geen uitsluitsel over geven, haast heb ik er niet mee het is jammer maar iedereen blijft liever op zijn eigen eilandje actief blijkbaar..
Het zij zo...

Mvg,
Guus
Ik en nah.... maatjes voor het leven..
Guus
Administrator
Administrator

Re: Registratie is uitgeschakeld!

Ongelezen berichtdoor Angelaa » wo okt 08, 2014 5:31 pm

het zou zonde zijn als het zou worden opgeheven...
ik merk dat je niet gauw ergens terecht kunt met een verhaal over nah.
en als je eens nah zegt dan vragen mensen vrijwel altijd wat je precies bedoeld...
toen ik in de put zat vond ik het wel fijn dat deze site bestond :)
ik ben er eerlijk gezegd niet regelmatig, maar als ik er ben vind ik het fijn om
verhalen van andere mensen te lezen af en toe, omdat je sommige dingen herkent...
Angelaa

Re: Registratie is uitgeschakeld!

Ongelezen berichtdoor Guus » ma apr 20, 2015 10:41 pm

Hoi Angelaaa,

helaas gaat het wel zo worden dat ik er een info site van maak ik hoop dat iemand het wil overnemen.
Ik heb er geen tijd meer voor en geen puf ook niet.
Vandaag heb ik een mail de deur uitgedaan dat ik stop met de site en als iemand hem over wil nemen is mij dat prima.
Dus er worden geen registraties meer gedaan... ik ben alles aan het uitschakelen.
Helaas het is niet anders...

Groetjes Guus
Ik en nah.... maatjes voor het leven..
Guus
Administrator
Administrator

Keer terug naar CVS